O kas tau neaisku ? Kad neisipareigoja rytais su sampanu ir ikrais prie lovos tave pazadint ? Operas teikia paslauga klientui su nurodytomis salygomis ir kainomis (muset benefitinemis jei sutarti pasirase, arba buvo gautas benefitas aparato pavidale) Kliento prievole MOKETI uz ta paslauga minimalu mokesti ir pagal fakta uz sunaudotas "virsaus" ar/ir papildomas paslaugas iki nurodyto laikotarpio. Ar klientas jomis naudosis operui px, nes jis isipareigojes teikti, o ne IR priversti jomis naudotis. On 2012.03.27 13:30, R.A. wrote: > Sveiki, > is pateiktos sutarties frangmentu isvis neaisku kokia prievole, apart > teikt paslauga, kyla operatoriui iki nurodyto termino; > klientui tai matomai moketi uz paslaugu teikima iki termino; > > t.y. jeigu paslaugos teikejas neduoda jokio benefito klientui bet sugeba > is jo pasirasytinai paimt ysipareigojima - tai gudrus teikejas ir tiek; > bet jei klientas atsibudes supranta kad benefito nera - laikytis termino > kazkaip neracionalu; > jei tiksliau - nutraukiant tokia sutarty anksciau nurodyto termino - > kokie prevenciniai sutartyje numatyti saugikliai klienta turetu > atbaidyti nuo nutraukimo ? > nematosi is pateikto fragmento ar ju net nera ? > > "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message > news:jkepr4$u8k$1@trimpas.omnitel.net... >> "Benderis" <vnature@vnature.vnature> wrote in message >> news:jkepn5$u3j$1@trimpas.omnitel.net... >>> Iskilo toks nesusipratimas, del ko esu piktas. Pratesiant sutarti nebuvo >>> nubrauktas likes buvusios sutarties laikas. Kiti operatoriai, dabar >>> siulantys pas juos pereiti, juokiasi, stebisi ir sako kad likes >>> sutarties >>> laikas pratesiant sutarti nebebuna skaiciuojamas. >>> As irgi manau kad mane isdure. Dabar dangstosi uz nutraukimo mokescio, >>> nors >>> apie jokius nutraukimus tada kalba nejo - mane norejo issaugoti kaip >>> klienta >>> (nuo 2003 m. liepos men esu pas sita operatoriu) ir pasiule sudaryti >>> nauja >>> 24 men. sutarti. Pridesiu ir sutarties pav., kuria gavau is tele2 >>> 2010 m. >>> vasario men., pasirasiau ir nusiunciau jiems. >>> >>> Mano klausimas - kas teisus? Reikalauti, kad istaisytu termina? >>> >>> Stai kaip susirasem web savitarnoj (nr. pakeistas): >>> >>> 2010 m. vasario 26 dieną pratesiant sutartį Tele2 darbuotojai el.pastu >>> siunciau spausdinta ir skanuota dokumenta, kuriame irasiau sutarties >>> galiojimo trukme. Laisko tekstas: >>> "Irasiau sutarties galiojimo trukme. >>> Tele2 tinklapyje ji yra aiskiai deklaruojama, o jusu sutartyje sis >>> terminas >>> yra pradinges." >>> >>> Taciau sutartis vistiek buvo sudaryta ilgesniam laikotarpiui. >>> Prasau istaisyti sia klaida. >>> >>> >>> Gerb. Kliente, >>> Jūsų įmonės vardu registruoto tel nr. 67016400 2008 m. birželio 30 d. >>> sutartyje numatytas terminas iki 2010 m. birželio 30 d. >>> 2010 m. vasario 26 d. pratęsus tel. nr. 67016400 sutartį nepasibaigus >>> jos >>> terminui, nebuvo skaičiuojamas sutarties nutraukimo mokestis už likusius >>> mėnesius iki termino pabaigos (iki 2010 m. birželio 30 d.), o pratęstas >>> sutarties laikotarpis iki 2012 m. birželio 30 d. >>> Atsižvelgiant į aukščiau išvardintas aplinkybes, pakeisti tel nr. >>> 67016400 >>> Sutarties sąlygų nėra pagrindo. >>> Dėkojame, kad naudojatės Tele2 teikiamomis paslaugomis. >>> Pagarbiai >>> Verslo Klientų aptarnavimo skyrius >>> >> >> >