tu supranti kad pastatai buvo projektuojami jau po empire state buildingo incidento, ir kad jie buvo suprojektuoti atlaikyti didesnio nei tie boingai lektuvo smugy ir net zymiai zemiau (kur konstrukcijoms dar didesne nagruske). antra ishsiliejes aviacinis kuras (kurs tamistos ziniai yra viso labo zibalas modifikuotas) dega temperatura (ishlaistytas ir su skersveju, kas matosi ish dumu kylanciu, jei butu contained ir uzdaroj erdvej temperaturos kiltu). ir paskutinis dalykas, pagal skrydzio laika ir kuro likuty tiek laiko degant, spreadas turejo buti labai mazas, ryshium su tuo, tavo minetos temperaturos iki pagrindiniu siju pro apsaugas praeiti negalejo. -- www.beston.lt .. "ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:gpjn1s$o2a$1@trimpas.omnitel.net... > dweller wrote: >> Kaip tik šiandien pažiūrėjau Zeitgeist. Jeigu neprimelavo, tų atramų >> gaisras negalejo paveikti(neužtenka temperatūros). > > plienas praranda beveik visas laikančias savybes prie +450C. > konstrukcijų apsauga (dažoma ar stacionari) prideda max ~1.50val. > >> Be to, jeigu ir būtų jas paveikę tame aukštyje kur lėktuvai >> atsitrenkė, sugriuvus betonui tie strypai vistiek liktų stovėti ar >> bent jau nesugriūtų kartu su betonu. > > koks dar betonas? abu WTC turėjo laikantį išorinį plieninį karkasą. > >> Vienok iš terminių ar kažkokių >> nuotraukų matyti, kad buvo tokių karščio židinių, kurių aviacinis >> kuras negali sukelti. Taip pat buvo rasta "termito" ir netgi >> specialios jo versijos, naudojamos būtent pastatų griovimui(ar tai tų >> plieninių konstrukcijų nupjovimui). > > termitas pastatų griovimui? Originalu. > >> Ir šiaip liudininkai girdėjo >> sprogimus prieš pat lėktuvui atsitrenkiant, ir greičiausiai keli maži >> sprogimai matėsi jau krentant pastatui. > > lėktuvai aišku buvo hologramos. Arabai prastai koordinuoja veiksmus. > -- > ejs