Tema: Re: pafleiminimui - 9/11 truth
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2009-03-16 10:08:29
Ethera wrote:
> tu supranti kad pastatai buvo projektuojami jau po empire state
> buildingo incidento, ir kad jie buvo suprojektuoti atlaikyti didesnio
> nei tie boingai lektuvo smugy ir net zymiai zemiau (kur konstrukcijoms
> dar didesne nagruske).
o nepalankus aprovų derinys? Gal ir skaičiavo kad atsitrenkia boingas;
gal ir skaičiavo kad penkuose aukštuose kyla gaisras su >1200MJ/m²
gaisro energija. O šių apkrovų deriniui, kai tokio incidento tikimybė
tais laikais buvo beveik nulinė?
> antra ishsiliejes aviacinis kuras (kurs tamistos
> ziniai yra viso labo zibalas modifikuotas) dega temperatura
> (ishlaistytas ir su skersveju, kas matosi ish dumu kylanciu, jei butu
> contained ir uzdaroj erdvej temperaturos kiltu).
q1: kas yra "žibalas"?
q2: kas yra "modifikuotas žibalas"?
q3: kokia yra žibalo degimo temperatūra?
Wikipedia sako, kad "Jet A-1" tipo kuras atvirame ore dega 287.5 °C
temperatūra.
q4: kaip šia temperatūrą paveikė tai, kad dalis fasado buvo nunešta
velniop? Primenu - galima šilumos ir degimo produktų skaida vs deguonis
neribotais kiekiais.
Primenu: plienas nebelaiko paskaičiuotos apkrovos prie ~400-450C ir tai
yra pagrindinė konstrukcinė problema. Medis užsidega prie ~600, bet
apkrovas laiko ir praradęs ~30% skerspjūvio ploto.
> ir paskutinis dalykas,
> pagal skrydzio laika ir kuro likuty tiek laiko degant, spreadas turejo
> buti labai mazas, ryshium su tuo, tavo minetos temperaturos iki
> pagrindiniu siju pro apsaugas praeiti negalejo.
errr.. transkontinentinis skrydis turi kažkur nusileisti ir papildyti
degalų, ypač jei techniškai lėktuvas gali įveikti tokį nuotolį be
nusileidimo?
--
ejs