Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Nerijus
Data: 2010-11-09 21:06:36
On 2010-11-09 18:11, ramunas wrote:
> tikriausiai esi is tu, kurie vis dar masto, kad jei sedi prie kompo esi
> NERD`as ir pan ... ir tipo visi socialiniai saitai yra shudas ir t.t. :D o
> tu mastyk, kad socialinis saitas yra bendravimo priemone... tokia kaip
> telefonas ....

	O tai ko pats rasineji i njusus. Ash tai senas kreinas, kuris toliau
emeilo nieko nezino, ir man gerai. O tamista va jau ir feisbuka
invaldes, ir skaipa tikreusia, tai kam tie njuzai? :-P

	N. M.

	P. S. Ash save nerd'u laikau, ir manau kad tikri nerdai i tokias
nesamones kaip FB nelenda, cia panasiai kaip tam anekdotiniam
paveiksliuke, kur "real programmers code in binary". :-)