Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-11-15 21:58:17
tau paranoja konkreti.. tas feisbukas tau gali buti reikalingesnis nei
tu isivaizduoji ;) tiesiog greiausia sunku prisitaikyti prie
technologiniu pokyciu :)
anksciau nebuvo ineto ir nelabai kas suprato kam tai reikalinga, dabar
panasiai.
anksciau visi juokesi is internetiniu pazinciu. dabar tas normalu.
anksciau visi juokesi kad apskritai galima uzdirbti inete, dabar tas
normalu.
anksciau gyveno zmones be googlo, twiterio, facebooko, amazono, ebay -
dabar to nesuvokiantis tiesiog akmens amziaus zmogus :)

linkiu speti zengti koja kojom su laiku, nes tuoj nepastebesi kaip
sakysi, nesuprantu kaip vaikai gali klausytis tokia muzika, zaisti kazka
su teliku, gyventi kazkokioje virtualioje bendruomenje ir gal netgi ten,
tame antrame gyvenime tureti normalu darba.