Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-11-16 12:51:05
keletas faktu bendram issilavinimui:
1. feisbukas ne per vadybininkus atsirado
2. jei apie technologijas, pries 10 metu ir as gyvenau dar ir toli grazu
nebuvo tokiu tech galimybiu kaip dabar.
3. naudingas tavo nekenciamiems vadybininkams facebookas pasidare tik
tada kai pasieke tokia besinaudojanciu useriu kritine mase, kad pacios
kompanijos pradejo suprasti, jog is cia naudos ispesti galima laaabai
daug. o siaip ne vadybininkams jis ir buvo skritas.
4. Pries 10 metu net nlb buvo jokio socila portalo, buvo daugiau dating
saitai. idomu ka jus ten to pacio daret :))) matyt kazkas sugalvojo ir
padare geriau, uzjauciu.

o siaip :DD jei padarytum dabartini feisbuka kuris veiktu ant 10 metu
senumo browseriu su se DB ir kalbu versijom atliekanti ta pati ir taip
pat, tai matyt tau galetu pastatyti paminkla :D
cia tas pats kas sakyti pries 10 metu irgi buvo tikie patys televizoriai
ir kompai.. niekas nepasikeite :DD

keistas poziuris zmoniu... anksciau visi bijojo radijos, paskui teliko,
paskui pacio interneto, veliau googlo, dabar feisbooko :D
bijok, kiti uzsiimantys tuo paciu tik igauna konkurencini pranasuma ir tiek.

sekmes