Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-11-15 20:53:31
cia vartotoju neisprusimo reikalas daugiau. ir monopolijos sukurtas iprotis.
o man jie atrodo normaliai. zinai jei mane domintu padangos, tarkim
tureciau taxu imone ir man idomu butu sutapyti tarkim per kokia
skelbiama akcija, tai kodel ne...

bet taip tie kas laikina siaip sau, o tokiu lietuvoj daug, tai aisku
matyt nelabai supranta kam tai.. ir tai vel susiveda i ta pati:
vartotoju neisprusima.