Telefona taise tikrai ne 5 dienas. Telefonas atiduotas gruodzio 8 (turiu priemimo-perdavimo akta), o jie tik gruodzio 14 atidave i servisa, sutvarke gruodzio 19 (nors atidaves telefona nurodziau, kad noriu atsiimt pinigus, ir kai paskambino, dar karta pasakiau, kad netaisytu). Ir nelabai suprantu, kuo serviso greitis itakoja garantijos nebuvima (nes turbut tokia tavo posto esme?). Gal paaiskinsi? "KEdas" wrote in message news:n73i25$bc6$1@trimpas.omnitel.net... Na, tai pasitampyk po teismus ir sužinosime. Teisę rinktis pinigus tu tikrai turėjai. Telefoną taisė nuo 2015-12-14 iki 2015-12-19, t.y. 5 dienas. Sakyčiau, greitai apsisuko, nes įprastai vien patikrinimui sugaišta 2 savaites ir konstatuoja, kad telefonas buvo gavęs drėgmės, todėl negarantinis. ManXP rašė: > pigu.lt siandien atsiunte atsakyma, kodel iki dabar negrazino pinigu uz > sugedusi telefona (buvo dinges garsas, t.y. nebuvo galima susikalbet su > pasnekovais, ko pasekoje aparatas atiduotas su prasymu grazint pinigus). > Man > asmeniskai atsakymas atrodo visiska nesamone - pinigus suteikt atsisako, > nes > gedimas buvo "mazareiksmis" (px, kad telefono pagrindine funkcija yra > kalbet > ir girdet), daiktas grazintas likus mazai dienu iki garantinio pabaigos > (so > fucking what?), ir del to, kad "neleistinai pakeista programine iranga" > (buvo idetas naujausias stockinis Sony ROM'as). > > Kas idomiausia, kad telefona jie vis delto sutvarke (nors kai skambino ir > pasake, kad remontas kainuos 35 EUR, atsakiau, kad NETVARKYTU) ir dabar > motyvuoja, kad telefonas veikia, tai pinigu grazint nereikia :) > > Atsakyma pridedu. Pasvarstymu bus? Nes kadangi laiko turiu daug, yra > minciu > pasitampyt po teismus.