Pataisymo greitis apibūdina gedimo rimtumą. Kažkada buvo panaši byla, kai dėl ilgai užtrukusio remonto pardavėjui nepasisekė įrodyti, kad gedimas „nedidelis“. 2016.01.12 21:41, ManXP rašė: > Telefona taise tikrai ne 5 dienas. Telefonas atiduotas gruodzio 8 > (turiu priemimo-perdavimo akta), o jie tik gruodzio 14 atidave i > servisa, sutvarke gruodzio 19 (nors atidaves telefona nurodziau, kad > noriu atsiimt pinigus, ir kai paskambino, dar karta pasakiau, kad > netaisytu). Ir nelabai suprantu, kuo serviso greitis itakoja > garantijos nebuvima (nes turbut tokia tavo posto esme?). Gal paaiskinsi? > > > "KEdas" wrote in message news:n73i25$bc6$1@trimpas.omnitel.net... > > Na, tai pasitampyk po teismus ir sužinosime. Teisę rinktis pinigus tu > tikrai turėjai. > Telefoną taisė nuo 2015-12-14 iki 2015-12-19, t.y. 5 dienas. Sakyčiau, > greitai apsisuko, nes įprastai vien patikrinimui sugaišta 2 savaites ir > konstatuoja, kad telefonas buvo gavęs drėgmės, todėl negarantinis. > > ManXP rašė: >> pigu.lt siandien atsiunte atsakyma, kodel iki dabar negrazino pinigu uz >> sugedusi telefona (buvo dinges garsas, t.y. nebuvo galima susikalbet su >> pasnekovais, ko pasekoje aparatas atiduotas su prasymu grazint >> pinigus). Man >> asmeniskai atsakymas atrodo visiska nesamone - pinigus suteikt >> atsisako, nes >> gedimas buvo "mazareiksmis" (px, kad telefono pagrindine funkcija yra >> kalbet >> ir girdet), daiktas grazintas likus mazai dienu iki garantinio >> pabaigos (so >> fucking what?), ir del to, kad "neleistinai pakeista programine iranga" >> (buvo idetas naujausias stockinis Sony ROM'as). >> >> Kas idomiausia, kad telefona jie vis delto sutvarke (nors kai >> skambino ir >> pasake, kad remontas kainuos 35 EUR, atsakiau, kad NETVARKYTU) ir dabar >> motyvuoja, kad telefonas veikia, tai pinigu grazint nereikia :) >> >> Atsakyma pridedu. Pasvarstymu bus? Nes kadangi laiko turiu daug, yra >> minciu >> pasitampyt po teismus. >