Na, po teismus pasitampyti galima, nors čia nėra toks vienareikšmiškas atvejis, teismas gali nuspręsti ir pardavėjo naudai. Dabar dėl konkrečių argumentų - tai, kad perrašyta programinė įranga - garantijos nepanaikina. T.y. gamintojo atžvilgiu gal čia ir neleistinas veiksmas, bet čia turi viršenybę ne gamintojo nuomonė, o Lietuvos įstatymai, kurie sako, kad garantija negalioja tik jei gedimas kilo dėl tokių gamintojo nurodymų pažeidimo. O čia gedimas visai nesusijęs su programine įranga. Dėl mažo laikotarpio iki garantijos pabaigos - šitas argumentas turi racijos. Nes pirkėjas gali nutraukti sutartį, jei jau pardavimo metu prekė buvo nekokybiška. Pagal įstatymą pasakyta, kad jei gedimai išaiškėja per 6 mėn nuo pardavimo dienos, tai laikoma, kad jie jau buvo ir pirkimo metu. O jei vėliau - čia įrodinėjimo klausimas. Tai jei sugedo vėliau - galima teigti, kad pardavimo metu buvo kokybiška. Ir pats rimčiausias argumentas dėl mažareikšmiškumo. Įstatyme taip tikrai yra pasakyta, taigi čia ginčas tik ar šis gedimas iš tiesų mažareikšmis. Šiuolaikiniai telefonai turi daugiau bendro su kompiuteriais, nei su senoviniais telefonais, kurių pagrindinė paskirtis buvo perduoti garsą, tai tikrai galima sakyti, kad garsiakalbio gedimas - mažareikšmis. Dar būtų galima pasiremti ir detalių kaina, kuri irgi rodo, kad pakeisti pigūs komponentai, lyginant su viso telefono kaina. Tai yra tikimybė, kad teismas nuspręs, kad gedimas - mažareikšmis.