On 2016.12.16 17:48, cD-r0m wrote: > Todėl, kad įstatymas nedraudžia vairuoti jei reakcija bloga.. Jei esi > pamiegojęs, sveikas, blaivas ir neapsinešęs - nors ir su sekundės > delsimu smegenyse gali vairuot. Nu šiaip negali ;-) "Draudžiama vairuoti transporto priemonę asmenims, neturintiems šios teisės, taip pat neblaiviems, apsvaigusiems nuo psichiką veikiančių medžiagų ar nepasinaudojusiems teisės aktų nustatytu privalomu kasdieniu poilsiu. Taip pat neleidžiama vairuoti susirgus ar pavargus" T.y. tau detaliai nepasako kad "jei reakcija bloga - nevairuok" - bet pavargus jau neleidžiama... Šiaip tai pati idėja tikrint vairuotojus yra figova - išsiblaivyt greit neišsiblaivysi, bet kai tau pradės tikrint - greit miegai išsilakstysi ir atrodysi visai normalus, susikaupęs. Jau seniai yra visokie built-in alkotesteriai, kažkada buvo banga su "antakių stebėjimu" (mol nustato kada pavargęs), bet plačiai nenaudojama. Iš kitos pusės - naujuose auto ir taip yra daug visokios fygnios nuo nuovargio/keisto vairavimo. Bent jau pas vovlą nuo ~2007 metų perkant "prifarširuotą" normalesnį auto tu gauni visus ten kavos puodukus dashboarde po ilgesnio vairavimo su pypsiukais; jei įjungtas vriednas režimas - tai dar ir pavinguriavus per kelio žymėjimą jis ne tik pypsi, bet ir apie sustojimą rėkia; žodžiu tačkė ir be daviklių ant galvos tau jau nurodinėja pakankamai ką tau daryt, o ko ne :D Praeis dar koks dešimtmetis ir manau praktiškai kiekviena (apart ultrabiudžetinių kibirų) naujai parduodama mašina pasakos, kada tau reik pailsėt, o kada gali vairuot...