korpusas cia tarp kitko, WIFI ir BT nusprogo tiesiog nesant i kita kambari. kas gali paporint apie pinigu grazinima tokiais atvejais, kuo remtis, ka galiu pasiekti? aciu! "Achtung!" <acc@no.mail> wrote in message news:h1daar$tub$1@trimpas.omnitel.net... > Garantija 2 metai. Ir pofik ka ten pardavejas sako. Del pinigu grazinimo > itariu kad nelabai kas ten iseis, tuo labiau kad korpusas truko. Beje del to > pacio trukimo, nelygu koks jis ten yra gali jo garantiskai ir netaisyti. > "estas" <estas@work.com> wrote in message > news:h1d9lv$sv0$1@trimpas.omnitel.net... >> negarantuoju del savo teiginio, bet pagal istatyma skamba mazdaug taip "2 >> metai, jei gamintojas ar pardavejas nenumato kitaip" >> >> "Vytautas J." <a@a.a> wrote in message >> news:h1d9bk$scr$1@trimpas.omnitel.net... >>> sveiki visi, >>> >>> yra lenovo laptopas, kuriam pardavejo garantija vieneri metai. taciau, >>> pasak gandu, Lietuvoje galioja 2 metu terminas nepaisant to ka sako >>> pardavejas. ar tai tiesa ir kuo pamojuot pries nosi pardavejui, jei jis >>> atsisakys priimti remontui? dabar yra kazkur 1,5 metu nuo pirkimo. beje, >>> kaip su pinigu grazinimu? nes daiktas, jei atvirai, nera kokybiskas (pvz. >>> korpusas itruko nuo neaisku ko, nei mestas nei kitaip trankytas nebuvo, >>> nuo pat pirkimo neveikia kai kurios funkcijos, tiesa, neesmines), zinoma >>> tai ne pardavejo kalte, o gamintojo ir mano paties, kad toki isigijau, >>> taciau, ka as dar galiu ispesti sioje vietoje praejus 1,5 metu? buciau >>> labai dekingas uz atsakymus ir jei susilaikytumete nuo bereikalingu >>> komentaru apie mano morale, protinius gabumus ir kitka ;) >>> >>> aciu ir geros dienos! >>> >>> Vytautas J. >> >> > >