buvo gi straipsnis kad esant sunkiai padeciai masiskai grazinami daiktai del menkaverciu gedimu. prekybinkai sake negali priestarauti ir praso keisti istatymus. "Vytautas J." <a@a.a> wrote in message news:h1dant$ul9$1@trimpas.omnitel.net... > korpusas cia tarp kitko, WIFI ir BT nusprogo tiesiog nesant i kita > kambari. > > kas gali paporint apie pinigu grazinima tokiais atvejais, kuo remtis, ka > galiu pasiekti? > > aciu! > > "Achtung!" <acc@no.mail> wrote in message > news:h1daar$tub$1@trimpas.omnitel.net... >> Garantija 2 metai. Ir pofik ka ten pardavejas sako. Del pinigu grazinimo >> itariu kad nelabai kas ten iseis, tuo labiau kad korpusas truko. Beje del >> to >> pacio trukimo, nelygu koks jis ten yra gali jo garantiskai ir netaisyti. >> "estas" <estas@work.com> wrote in message >> news:h1d9lv$sv0$1@trimpas.omnitel.net... >>> negarantuoju del savo teiginio, bet pagal istatyma skamba mazdaug taip >>> "2 >>> metai, jei gamintojas ar pardavejas nenumato kitaip" >>> >>> "Vytautas J." <a@a.a> wrote in message >>> news:h1d9bk$scr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> sveiki visi, >>>> >>>> yra lenovo laptopas, kuriam pardavejo garantija vieneri metai. taciau, >>>> pasak gandu, Lietuvoje galioja 2 metu terminas nepaisant to ka sako >>>> pardavejas. ar tai tiesa ir kuo pamojuot pries nosi pardavejui, jei jis >>>> atsisakys priimti remontui? dabar yra kazkur 1,5 metu nuo pirkimo. >>>> beje, >>>> kaip su pinigu grazinimu? nes daiktas, jei atvirai, nera kokybiskas >>>> (pvz. >>>> korpusas itruko nuo neaisku ko, nei mestas nei kitaip trankytas nebuvo, >>>> nuo pat pirkimo neveikia kai kurios funkcijos, tiesa, neesmines), >>>> zinoma >>>> tai ne pardavejo kalte, o gamintojo ir mano paties, kad toki isigijau, >>>> taciau, ka as dar galiu ispesti sioje vietoje praejus 1,5 metu? buciau >>>> labai dekingas uz atsakymus ir jei susilaikytumete nuo bereikalingu >>>> komentaru apie mano morale, protinius gabumus ir kitka ;) >>>> >>>> aciu ir geros dienos! >>>> >>>> Vytautas J. >>> >>> >> >>