NicMC wrote: > Sveiki, > > Senai kirba klausimas. Jei tiksliau tai du: > • Operatorius ir Klientas pasirašo ryšio paslaugų teikimo sutartį, pagal > kurią Klientas moka X pinigų kas mėnesį už tam tikras paslaugas. Praėjus > mėnesiui Operatorius apriboja paslaugų teikimą (išeinančius skambučius) > dėl įsiskolinimo. Dar po mėnesio Operatorius vėl išrašo sąskaitą tai > pačiai sumai. Klausimas - ar Operatorius teisus reikalaudamas mokesčio > pagal sutartį, nors paslaugos teikimą yra apribojęs? > • Padengus įsiskolinimą Operatorius atnaujina paslaugų teikimą, bet > paprašo sumokėti papildomą mokestį už paslaugos atnaujinimą. Apie tokį > mokestį sutartyje nekalbama. Ar Operatorius teisus? > > Atrodytų abiem atvejais Operatorius neteisus, bet "судить по уму или по > закону" šiuo atveju gali reikšti, kad teisiškai jis teisus. P.S. Sutartyje nei vienas nei kitas atvejis neaptartas išskyrus "Operatorius turi teisę apriboti (ar nutraukti - neatsimenu) paslaugos teikimą dėl Kliento įsiskolinimo" - citata netiksli, perrašiau esmę. T.y. nekalbama apie tai kaip skaičiuojamas mokestis už paslaugą jos teikimą apribojus. Mokėjimas už paslaugą nurodytas "pagal planą", plano nurodytas tik pavadinimas, internete prie to plano aprašymo jokių papildomų pajungimo mokesčių nenurodyta.