teisus :) jie turi teise apriboti paslaugu tiekima (nenutraukti, o tik apriboti), jei klientas pazeidzia sutarti t.y. laiku neapmoka. Sutartis lieka galioti, sutartiniai santykiai toliau lieka, minimalus paslaugos mokestis niekur nedingo (nepriklausomai ar tu ji isnaudoji ar ne ji priklauso moketi). Skaityk, kad tas mokestis buvo uz suteikta galimybe tureti ieinancius skambucius. Del pajungimo mokescio - reikia ziureti pilna kainyna, ir ar yra kur jis numatytas. Beje, sutartyje jo gali nebuti, gal jo nebuvo ir sutarties pasirasymo diena, bet jis buvo ivestas veliau. Apie ji teoriskai tada turejo buti paskelbta ir tu galejai nesutikti su juo nutraukdamas sutarti. Pvz bankai kiecia atsiskaitymo ikainius ir ka arba naudojiesi toliau, arba eini i kita banka :) O siaip skaityk sutarti. T:) "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:hbhqg9$hn9$1@trimpas.omnitel.net... > Jei sutartyje to nėra, manau T2 abiem atvejais neteisūs. Tik ką daryt? Rašyt jiems raštu, prašant pagrįsti tokį savo elgesį sutarties ar/ir įstatymo punktais? > > > "NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message news:hbhpl6$g3h$1@trimpas.omnitel.net... >> P.S. Sutartyje nei vienas nei kitas atvejis neaptartas išskyrus >> "Operatorius turi teisę apriboti (ar nutraukti - neatsimenu) paslaugos >> teikimą dėl Kliento įsiskolinimo" - citata netiksli, perrašiau esmę. >> T.y. nekalbama apie tai kaip skaičiuojamas mokestis už paslaugą jos >> teikimą apribojus. >> Mokėjimas už paslaugą nurodytas "pagal planą", plano nurodytas tik >> pavadinimas, internete prie to plano aprašymo jokių papildomų pajungimo >> mokesčių nenurodyta.