Garantija ir nekokybiška prekė šiek tiek skirtingi dalykai kiek domėjausi. Jei prekė yra nekokybiška tai nesvarbu kada tas brokas išaiškėja - jis turi būti taisomas arba atlyginami pinigai (tokiu pat būdu esu gražinęs vilnonį kilimą į SBA, nes jis niekaip nenustojo šertis, nors pardavėjai žadėjo, kad po metu turėtų nustoti). Nebent brokas aprašytas ir vartotojui aiškiai išaiškintas pirkimo metu. Garantija, man rodos yra gedimų šalinimui. Cia viskas IMO. Reikėtų vėl pasitikslinti įstatymus, kad galėčiau tvirčiau sakyt. "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> parašė naujienų news:hg87ji$kg7$1@trimpas.omnitel.net... > jei garantija 3 metai, tai gali paprasyt manau. jei ne, tai jau net > nemokamai suremontuot pagrindo nera > > and wrote: >> sveiki >> >> tai kaip yra su ta daikto kokybės garantija? >> >> CK sako, kad "pirkėjas turi teisę pareikšti reikalavimus dėl parduotų >> daiktų trūkumų, jeigu jie buvo nustatyti per šiame straipsnyje nurodytus >> terminus" >> >> Jei sutartyje nenustatyta, tai 2 metai? >> >> O ką reiškia "pareikšti reikalavimus"? Tuos pačius, kur nurodyta CK 6.334 >> str: >> 1) kad daiktas, sutartyje apibūdintas pagal rūšį, būtų pakeistas tinkamos >> kokybės daiktu, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie >> atsirado dėl pirkėjo kaltės; >> 2) kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina; >> 3) kad pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto >> trūkumus arba atlygintų pirkėjo išlaidas jiems ištaisyti, jei trūkumus >> įmanoma pašalinti; >> 4) grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos >> kokybės daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas. >> >> >> >> nepaisant to, kad jis jau 2 metus ir 11 mėnesių juo naudojosi, gali >> prašyti grąžinti pinigus? ar pašalinti trūkumus? >> >> and