Vargas su tuo bms , del nekokybisko monitoriaus kovoju su jais ir nieko nepesu, nors nustatya kad gedimas garantinis, o garantinio vadove siuntineja man laiskus su istrauko is CK , kad pirkejas privalo irodyt pardavejui , kad preke buvo nekokybiska jau parduoduvej perdavimo metu.... nemaisto prekiu inspekcija tik teisma siulo.. nes ju susikti patarimai prekybininkas yra tik rekomendacinio pobudzio....Jei bendrausi su garnatiniu skyrium tai bendrauk naglai ir rastu, fiksuodamas datas ir t.t. , nes ten mires reikalas su jais.... "Ignas" <ignasvp_Trinti_@takas.elte> wrote in message news:glb2uv$3ch$1@trimpas.omnitel.net... > > turetu itakos tas faktas, kad nuo pirkimo praejo jau ~4 men? Kreivas jis > buvo nuo pat pradziu, tik nebuvo galimybiu mastyt apie keitima. Kadangi > buvo gana intensyviai naudotas, tai pasitrynes jau toks saikingai, su > nauju sunkiai supainiosi :) > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:glappd$t0m$1@trimpas.omnitel.net... >> IMHO tai labai garntinis, ir turi buti keiciamas. >> >> "Ignas" <ignasvp_Trinti_@takas.elte> wrote in message >> news:glaot4$s6v$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nusipirkau nauja ASUS is bms, pasirodo - kreivas korpusas. Stovi ant 3 >>> kampu, vienas gal per milimetra ar 2 pakiles nuo stalo. Atrodytu nieko >>> baisaus, bet labai erzina dirbant, kai taip smulkiai dreba visas kompas. >>> Yra sansu pasikeist i nauja pagal garantija, ar cia toks "negarantinis >>> dalykas"? >>>