jei ne paslaptis, kaip pasireiskia "nekokybiskumas" ? "grg" <bbd999@gmail.com> wrote in message news:glbp5l$ivm$1@trimpas.omnitel.net... > Vargas su tuo bms , del nekokybisko monitoriaus kovoju su jais ir nieko > nepesu, nors nustatya kad gedimas garantinis, o garantinio vadove siuntineja > man laiskus su istrauko is CK , kad pirkejas privalo irodyt pardavejui , kad > preke buvo nekokybiska jau parduoduvej perdavimo metu.... nemaisto prekiu > inspekcija tik teisma siulo.. nes ju susikti patarimai prekybininkas yra tik > rekomendacinio pobudzio....Jei bendrausi su garnatiniu skyrium tai bendrauk > naglai ir rastu, fiksuodamas datas ir t.t. , nes ten mires reikalas su > jais.... > > > > "Ignas" <ignasvp_Trinti_@takas.elte> wrote in message > news:glb2uv$3ch$1@trimpas.omnitel.net... >> >> turetu itakos tas faktas, kad nuo pirkimo praejo jau ~4 men? Kreivas jis >> buvo nuo pat pradziu, tik nebuvo galimybiu mastyt apie keitima. Kadangi >> buvo gana intensyviai naudotas, tai pasitrynes jau toks saikingai, su >> nauju sunkiai supainiosi :) >> >> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:glappd$t0m$1@trimpas.omnitel.net... >>> IMHO tai labai garntinis, ir turi buti keiciamas. >>> >>> "Ignas" <ignasvp_Trinti_@takas.elte> wrote in message >>> news:glaot4$s6v$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nusipirkau nauja ASUS is bms, pasirodo - kreivas korpusas. Stovi ant 3 >>>> kampu, vienas gal per milimetra ar 2 pakiles nuo stalo. Atrodytu nieko >>>> baisaus, bet labai erzina dirbant, kai taip smulkiai dreba visas kompas. >>>> Yra sansu pasikeist i nauja pagal garantija, ar cia toks "negarantinis >>>> dalykas"? >>>> > >