Tema: Re: Netiesioginiai nuostoliai
Autorius: Rivo
Data: 2009-02-03 15:59:25
Imant šį pavyzdi galime rutuliot toliau. Meistras sukūrė viešbučiui 
įspūdingą foje grindų mozaiką. Pasižiūrėt šio kūrinio susirenka daug turistų 
(klientų). Gretimai stovintis viešbutis užsakė dvigubai didesnę. Meistras, 
panaudodamas įgytą patirtį (buvo problemų, ilgai mąstė kaip spręst), 
užsakymą įvykdo greitai. Dalis klientų nuviliojami į kitą viešbutį. Spėk, ką 
pirmas viešbutis gali padaryti?

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message 
news:gm9i18$52s$1@trimpas.omnitel.net...
> Tiesą sakant, tiesioginiai nuostoliai yra absoliučiai dzin. Kur kas 
> svarbesni yra netiesioginiai nuostoliai.
>
>
> "Rivo" <rivo@pochta.ru> wrote in message 
> news:gm9ep7$uil$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tarp pirmo ir trečio skirtumo nėra. Pridirbs, bet kuriuo atveju turės
>> atlyginti tiesioginius savo veiklos nuostolius. Jei tik įrodys, kad yra
>> kaltas. Pvz statybininkai greždami skylę pakabint vazoną praėjo kiaurai 
>> ir
>> sugadino brangias plyteles vonioj.
>> Antras variantas perspeja, kad klientas naudojasi paslauga savo rizika. 
>> Pvz
>> bala žino kokį softa susidėjo ir operacinę sugriaužė . Perinstaliavimas 
>> jau
>> kliento rūpestis.