SK wrote: > O man rodos, kad kaip tik praleido - t.y. sustoja, paziurejo ir pradejo > vaziuoti. O lekti ne maziau 66 km/h per lygiareiksme sankryza viduriu kelio, > kur nera matomumo tikrai nera protinga ir saugu, ka ir parodo pasekmes. Taip, praleido - reikia atkreipti demesi, kad cia pasakyta ne maziau 66 km/h - t.y. zemutine riba. Praktiskai tai reiskia, kad vaziavo dar greiciau, tiesiog ekspertai tiksliau pasakyti negalejo. Situo atzvilgiu tai tikrai pagirtinas teismo sprendimas - ziuri ne tik i paskemes, jei kliutis is desines, automatiskai kaltas, bet i realu pareigos vykdyma. Ir is visu aplinkybiu matosi, kad nukentejusysis pareiga praleisti vykde, bet vistiek del kaltininko greicio virsijimo jie susidure. Bet vienas dalykas yra kalte del avarijos, o kitas - del mirties. Va cia jau sakyciau teismas neteisus. Jei tikrai yra nustatyta, kad nukentejusysis buvo be dirzu, tai argumentacija, kad jei nebutu greicio virsijimo, nebutu ir mirties - nerimta. Lygiai taip pat galima pasakyti - jei pardavejas nebutu pardaves automobilio, tada nebutu nei eismo ivykio, nei mirties, vadinasi pardavejas cia del visko kaltas. Turi buti priezastinis rysys tarp pazeidimo ir pasekmiu, todel cia rimciausias pagrindas kaltininkui gincyti.