Kasdien tenka dalyvauti tokiose situacijose bandant išvažiuoti iš kiemo... Po truputį kiši, kiši mašinos priekį, nes per priparkuotas mašinas kelio nesimato... "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:htostr$c1t$1@trimpas.omnitel.net... > SK wrote: >> O man rodos, kad kaip tik praleido - t.y. sustoja, paziurejo ir pradejo >> vaziuoti. O lekti ne maziau 66 km/h per lygiareiksme sankryza viduriu kelio, >> kur nera matomumo tikrai nera protinga ir saugu, ka ir parodo pasekmes. > > Taip, praleido - reikia atkreipti demesi, kad cia pasakyta ne maziau 66 > km/h - t.y. zemutine riba. Praktiskai tai reiskia, kad vaziavo dar > greiciau, tiesiog ekspertai tiksliau pasakyti negalejo. Situo atzvilgiu > tai tikrai pagirtinas teismo sprendimas - ziuri ne tik i paskemes, jei > kliutis is desines, automatiskai kaltas, bet i realu pareigos vykdyma. > Ir is visu aplinkybiu matosi, kad nukentejusysis pareiga praleisti > vykde, bet vistiek del kaltininko greicio virsijimo jie susidure. > > Bet vienas dalykas yra kalte del avarijos, o kitas - del mirties. Va cia > jau sakyciau teismas neteisus. Jei tikrai yra nustatyta, kad > nukentejusysis buvo be dirzu, tai argumentacija, kad jei nebutu greicio > virsijimo, nebutu ir mirties - nerimta. Lygiai taip pat galima pasakyti > - jei pardavejas nebutu pardaves automobilio, tada nebutu nei eismo > ivykio, nei mirties, vadinasi pardavejas cia del visko kaltas. Turi buti > priezastinis rysys tarp pazeidimo ir pasekmiu, todel cia rimciausias > pagrindas kaltininkui gincyti.