O kame įdomumas? Cube labai teisingai išdėstė esmę - nukentėjusysis padarė viską, kad apsisaugoti nuo eismo įvykio, buvo atidus ir atsargus. Kaltininkas gi lėkė gerokai viršydamas greitį. Jei jau "ne mažiau 66 km/h" tai dar nepamirštam, kad greičiausiai prieš susidūrimą ir stabdė kažkiek, tai kiek buvo realus greitis? Nesu ekspertas, bet man kažkaip keistai atrodo nesugebėjimas prasukti tokioj situacijoj, nebent greitis buvo tikrai neblogas. Kiek matosi schemose, tai nedaug jam ten reikėjo suktelti, kad išvengti susidūrimo, bet šito anas nepadarė, vadinasi, arba buvo žiauriai išsiblaškęs, arba laaabai neblogai lėkė. "Kelių eismo taisyklės įpareigoja vairuotojus pasirinkti tokį (saugų) greitį, kad jie bet kada galėtų suvaldyti (sustabdyti) automobilį." Nesutinku su Cube tik dėl mirties vertinimo. Nemanau, kad itin svarbu, prisisegęs, ar neprisisegęs buvo mirusysis. Tuo labiau kad parašyta aiškiai "nustatyti neįmanoma". O mano asmenine niekinga nuomone, tai reikėtų galvą įjungti - 70 m. pensininkas, kuris atvažiuoja prie sankryžos, pastovi ne mažiau 2 sek.(liudytojų parodymai), iš lėto pradeda važiuoti (ne daugiau 7 km/h sankryžos viduryje) ir bus neprisisegęs? Ne vieną tokį vairuotoją mačiau ir ne du. Jie įsėda į mašiną, prisisega, pasitikrina veidrodėlius, rankinį ir t.t. ir TIK TADA užveda variklį. Gaila, tik kad sumą priteisė juokingą... Patys pagalvokit - 40k pinigų. Ir ne tik netekus artimo žmogaus, bet dar ir po pusės metų slaugymo ir rūpinimosi? Vyras ligoninėj, mirs ar gyvens niekas nežino, guli komoj. Paskui kai prabunda lakstai ir lakstai "namai/ligoninė/namai" maršrutu... Abejoju ar tai ką išgyveno jo žmona galima įvertinti ir šešiaženkle suma...