Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-17 08:21:38
O - ekstraseksu padave - ir apie klana ir apie mane ir apie kursus viska
zino. Net ar man triusikai prisikti gali padiskutuoti - kazkur jau mtyta.
Gal atsiust tau kokius vienus padevetus? Galesi prie namu ant palkutes
pasikabinti. Nes veliavu naudoti vistiek nemoki. Del Maskvos beje irgi
neklydai. Senai senai teko ten vazineti i tokius Sokolnikus (kiek pamenu cia
dar ir dabar musu klientai lankos ir ta itorija galetu patvirtin). Tai ten
nepriklausomybes pradzioj dirikas toks pat piderastas buvo, irgi ish
Lietuvos veliavos dergdavosi, bei gudriais klausimais apie nieka bandydavo
suvartyt - ne gimimine kartais?

Galvojau, kad susirink kosmonautus ish savo glvos ir pizdink i etiketo
kusus.