Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-06-17 08:35:00
Blemba padariau klaidą, kad LT vėliavą į pirmą postą įdėjau, bet juk sakiau
alergiškiems nežiūrėti :)
Įtariu kiek Petkevičių, Burokevičių, Paleckių  kasdien praeidami pro mano
vėliavas spjaudosi, tamsiais vakarais  bus dar blogiau  vėliavos juk plazda
apšviestos :) Linai tau jokiais būdais negalima eiti į mano puslapį, nes ten
baisūs žodžiai "Lietuva Baltijos širdis", o per šventes ir ten plazda
Lietuvos trispalvė.
Linai žinok kuo toliau tuo sunkiau bus newsuose raudoną propogandą varyti,
vis sunkiau bus atidirbinėti savo vadukams.