Tema: Re: naujo direktoriaus paskyrimas
Autorius: Sail
Data: 2010-10-01 17:44:32
Ar tik ne imones istatuose yra tvarka, pagal kuria numatyta, kaip
informuojami akcininkai apie susirinkima. Paskaityk istatus.
Jei pazeide, formaliai itariu galima butu skusti naujo direktoriaus
priemima.
O bet taciau kadangi jeigu jis jau uzregistruotas registru centre - tada
teismo kelias.

Taip kad manau teks atsipalaiduot.