Tema: Re: naujo direktoriaus paskyrimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-04 08:33:10
Jap, man prides daugiau naudos. ilgiau dirbti negales, o as nauja imone
kursiu i ta laika.
Toks ir akcininkas kai uz akiu viskas dirbama ir pinigai svaistomi o
pasakomis kad kazkada uzdirbsim ir tada dalinsimes as nebetikiu. nes
matematika ten tokia, dabar algas sukeliam, tai zmones geriau dirbs, tada
mes daugiau uzdirbsim. mes uzsilenksim is karto. pora menesiu ir bus
baigta...