Dekui uz informacija, Ricardai! Sakykite prasau, kaip ir ka butent as turiu formuluot bankui? Siandien paskambinau telefonu ir papasakojau istorija, mergaite kitame laido gale pasake, kad nieko cia nepadarysi, bankas nekaltas (nesiginciju, nekaltas), jei PayPal negrazins, tai ir neatgausiu. Taigi, patarkite prasau, kur cia kreiptis i banka, nes gal eilinem konsultantem liepta taip sakyt, kad maziau vargo butu, ir ka butent jiems rasyt? Dekui is anksto! -- "Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message news:i98e0v$d6q$1@trimpas.omnitel.net... > Fred wrote: >> Na stai dabar ir uzsiimu tuo, kad snekuosi su eBay/PayPal, bet jie kol kas labai tempia laika ir vengia atsakyti man i mano klausimus ir dar karta nagrineti si atveji. >> Kokie yra terminai, kuriu as tureciau nepraleist? > > Žr. savo bankinės kortelės sutartį. Paprastai nuo mėnesio po ataskaitos > gavimo, raštu. Pokalbiai su kasininkėm-konsultantėm nesiskaito. > >> As buvau karta banko skyriuje ir papasakojau situacija, konsultante is manes pasijuoke ir pasake, kad nieko padaryt neimanoma, jei PayPal negrazins pinigu pats. > > Viskas įmanoma ir netgi privaloma.