Taigi rasiau jau - eini i banka, ir kai konsultante pasako, kad negali padet, liepi atvest zmogu baigusi daugiau nei 4 klases, kuris kazka supranta. Tada rasai rastu pretenzija, kad tu nieko nepirkai, ir nieko apie jokius pinigu nuskaitymus nezinojai kol atsitiktinai neperziurejai banko ataskaitu. "Fred" <fred@takas.lt> wrote in message news:i9a33m$h0g$1@trimpas.omnitel.net... > Dekui uz informacija, Ricardai! Sakykite prasau, kaip ir ka butent as > turiu formuluot bankui? Siandien paskambinau telefonu ir papasakojau > istorija, mergaite kitame laido gale pasake, kad nieko cia nepadarysi, > bankas nekaltas (nesiginciju, nekaltas), jei PayPal negrazins, tai ir > neatgausiu. Taigi, patarkite prasau, kur cia kreiptis i banka, nes gal > eilinem konsultantem liepta taip sakyt, kad maziau vargo butu, ir ka > butent jiems rasyt? > Dekui is anksto! > > -- > "Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message > news:i98e0v$d6q$1@trimpas.omnitel.net... >> Fred wrote: >>> Na stai dabar ir uzsiimu tuo, kad snekuosi su eBay/PayPal, bet jie >>> kol kas labai tempia laika ir vengia atsakyti man i mano klausimus ir >>> dar karta nagrineti si atveji. >>> Kokie yra terminai, kuriu as tureciau nepraleist? >> >> Žr. savo bankinės kortelės sutartį. Paprastai nuo mėnesio po ataskaitos >> gavimo, raštu. Pokalbiai su kasininkėm-konsultantėm nesiskaito. >> >>> As buvau karta banko skyriuje ir papasakojau situacija, konsultante is >>> manes pasijuoke ir pasake, kad nieko padaryt neimanoma, jei PayPal >>> negrazins pinigu pats. >> >> Viskas įmanoma ir netgi privaloma.