Man asmeniškai Mitso salone VISADA paskambindavo į mobilų ir paklausdavo, ar keičiam tą ar aną detalę. O jei varydavau planiniam techniniam aptarnavimui, tai visada priimant auto į servisą pasakydavo žodžiu - pagal tokį kilometražą dabar priklauso tokie ir tokie darbai. Manau, kad taip ir turėtų elgtis normalus servisas. Dex 2010.10.28 14:52, DeeJay rašė: > na teisingai рiaip рnekat.Aр uю detaliш keitimа laiku, jei reikia lai > keiиia. > taigi reziumouojant: > > 1. Ar keisti ar ne bet kokiа detalж, taip pat atlikti darbus, prieр tai > reikia suderinti su klientu? taip ar ne? bent jau telefonu. > 2. Uюsakymo lapo atiduodant nematлme, ant jokio uюsakymo lapo nesiraрлm. > 3. iр Renookas posto supratau, kad pagal бstatymа taip iрeina jei nepapraрai > atiduoti daliш iр anksto tai kiekvienas servisas kai atvaюiuoji paimti > maрinos turi teisж neduoti detaliш. Gal kas po ranka turi nuorodа kur tai > apraрyta? > 4. Gal yra koks oficialus dokas kur nurodyta kas prikaluso garantiniam > automobiliш kas ne? (иia рiaip reiktш turлti) > > Atiduodant buvo papraрyta paюiыrлti vaюiuoklж. Kalbos, kad REMONTUOTI > nebuvo, kaip suprasti dabar tа юodi "paюiыrлti" neaiрku, gal kiti supranta > kaip kad viskа remontuot?? >