DeeJay, as tave suprantu i r kartu matau neigiamus dalykus tame aptarnavime kuriuos dabar tu keli. Pries darydami pakankamai brangius darbus galetu paskambinti ir paskayti kiek kainuos, darom ar ne. As saviskiams lygiai uz ta pti pyzdi atrases ne akrta buvau. nu del lemputes gali neskambinti, jei klientas nemokes isgyvensiu ir su tuo "nuostoliu". Bet pakeisi kazka uz 100 Lt tai o jei klientas atvaziuos ir netures to 100Lt ka tada daryti? Pats esu pakliuves i tokia situacija. klausiu kiek kainuos nesako, kol nesutvarke. Kai sutvarke i bankomata begau. Uzsakymo lapo jei nepaisrasei priduodamas tai ka bepamatysi atsiimdamas?:) O koks oficialus dokas tai tiesa sakant nezinau, pasake man aplinkosaugos virsininkas tai ir nesikeliau skaityti kur ir kaip.. "DeeJay" <slyvukai@gmail.com> wrote in message news:iabo61$gum$1@trimpas.omnitel.net... > na teisingai šiaip šnekat.Aš už detalių keitimą laiku, jei reikia lai > keičia. > taigi reziumouojant: > > 1. Ar keisti ar ne bet kokią detalę, taip pat atlikti darbus, prieš tai > reikia suderinti su klientu? taip ar ne? bent jau telefonu. > 2. Užsakymo lapo atiduodant nematėme, ant jokio užsakymo lapo nesirašėm. > 3. iš Renookas posto supratau, kad pagal įstatymą taip išeina jei > nepaprašai atiduoti dalių iš anksto tai kiekvienas servisas kai atvažiuoji > paimti mašinos turi teisę neduoti detalių. Gal kas po ranka turi nuorodą > kur tai aprašyta? > 4. Gal yra koks oficialus dokas kur nurodyta kas prikaluso garantiniam > automobilių kas ne? (čia šiaip reiktų turėti) > > Atiduodant buvo paprašyta pažiūrėti važiuoklę. Kalbos, kad REMONTUOTI > nebuvo, kaip suprasti dabar tą žodi "pažiūrėti" neaišku, gal kiti > supranta kaip kad viską remontuot?? > > > > "Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message > news:iabl7v$cbu$1@trimpas.omnitel.net... >> Pagal LR istatymus servisas neturi teises atiduoti tau senu detaliu, pats >> buvau baisiai nustebes isgirdes tai is departamento. Bet normali praktika >> yra tokia, kad isemei ir i atitinkama deze meti. jei labai reikia, gali >> eiti pasikuisti tarp visu. Detales tik rastisku tavo prasymu galima >> atiduoti. Tokia tvarka deja. >> >> Guoliai 3? nu normalu.. aisku ziurint kokia masina.. jei ju nekeiti gali >> ir dirzo nekeisti. nebutina gi. >> >> Stabdziu diskai pas renault kangoo keiciasi kas 20000 naujais neziurint i >> nusidevejima.. Taip kad prie 90000 nieko nusotabaus. aisku velgi.. kokia >> masina.. >> >> Vienu zodziu jei prasei kad viska apdarytu tai ir padare... Apgavo ar >> ne - tai reiktu daugiau info - sumos, uzsakymo lapas, kas jame parasyta, >> ir t.t. >> >> >> "DeeJay" <slyvukai@gmail.com> wrote in message >> news:iabhn7$72n$1@trimpas.omnitel.net... >>> Variantas toks kad mašinai padarė remontą. Na nauja mašina pirkta iš >>> salono, praėjo 90.000, na tikriniami eina kas 15000 . Pakeitė ką reikia >>> ką nereikia. aišku tipo negarantinis. suma riebi. Žodžiu pareikalavus >>> grąžinti pakeistas detales (pvz, stabdžių diskus, įtempimo guolius, >>> variklio diržus, stabdžių kaladėles ir tt) pareiškė kad viskas išmesta >>> nes pagal LR įstatymus servisai turi utilizuoti detales, o jei nori >>> detales pasiimti turi prieš atiduodamas mašiną įspėti. Ką keisti nebuvo >>> tartąsi, derinta, tiesiog atvaryta eiliniam patikrinimui pakeisit >>> tepalus prie tokios ridos. Atvažiavus pasiimt pasirodo kad padarytas >>> axujebitelnas remontas. >>> >>> vadybininkas pasiimdamas mašiną pasirašė ant pateiktos sf. >>> >>> Nieko nesakau, gal ir tiesa, bet atrodo labai įtartinai. kaip rasti >>> teisybę? ar tie darbai buvo reikalingi, nes šiaip atrodo, kad tai yra >>> tiesiog savivaliavimas. >>> Ar tikrai yra tokie įstatymai kad detalių pakeistų servisas neatiduoda >>> ir nerodo? >>> >>> >> >> > > >