alkotesteriai nebutini, nes vienetai vaziuoja isgere..., geria jie kai daro atstoju... "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:ine48p$224$1@trimpas.omnitel.net... > "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message > news:in7415$56o$11@trimpas.omnitel.net... >> oi kaip viskas pas jumi parasta, pats kiek nuvaziuoji km per metus? ar >> tau >> moka pinigus uz vaziavima? ar tau buna kad reik nuvaziuot skubiai, >> prizadintam 1 val naktis pamiegojus valanda 1200 km? nes kitaip bus >> problemu >> (tavo imone kuria lipdai 8 metus gali bankrutuot del laiku nesuderintos >> problemos- girtas tavo vairuotojas apvoze fura su prekem prie toljacio, >> jei >> nepatepsi milicijos, liksi be draudimo ir mokesi 500 000 lt uz prekes >> kuriuos paskui galesi issireikalaut regreso tvarka is vairuotojo kuris >> nieko >> neturi)blyn vaikai suaugkit, nera gyvenime taip kaip knygutese raso, kaip >> per telika rodo ar delfis raso. > > > Po teisybei, butu gerai, kad tokios imones bankrutuotu. O dirbtu tos, > kuriose daromos rimtos darbuotoju patikros, irengiami alkotesteriai, > taikomos visos imanomos prevencijos priemones. Nes kita karta girtas > vairuotojas gali sutrinti ne sunkvezimi o kita transporto priemone su > zmonemis. > > Del imones - papildomo UAB'o islaikymo kastai esant itin didelei verslo > rizikai yra palyginti nedideli. Jei dirbi 8 metus - tai zodis > "diversifikacija" jau turetu buti kaip ir zinomas. > > Milicijos tepimas - uzuojauta, kad tenka dirbti rinkose, kur tai yra > neformaliai legalizuota iseitis. Bet jei tai Lietuvoje darai, tai > atsipusciau, jei uz toki elgesi papultum ant atsakingo ir savo pareigas > gerbiancio pareiguno.