Tema: Re: uzliejo kaimynai.slepiasi
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-07 16:09:06
is dalies esi tesus- jei tuo metu vyktu tas vandens nuotekis ar gaisras- tada taip.
Imtu galioti butinojo reikalingumo salyga, tada- net ir vsiskai pasalinis asmuo gali islauzti duris ir ieiti i buta (gaisras, vaikai saukiasi pagalbos- kamputyje kukliai ruko visos nelieciamos nuosavybes teises...)

taciau vandens uzliejimo atveju PO ivykio (vandenukas jau nebebega) - kita kalba..

o siap- norint imanoma rasti budu, tereik pagalvot ar seimininkui siek tiek pasikonsultuot su teisininku, ir galima rasti, jei ne 100 proc teisetus, tai bent tokius kokie neuztrauktu praktiskai jokios atsakomybes seimininkui...