Tema: Re: uzliejo kaimynai.slepiasi
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-07 16:17:18
is patirties.. nuomininkas pabego.. raktus atidave draugui, kuris
paskambines informavo, kad jei noriu gali raktus duot..  ka daryt?  raktai
pas pasalini zmogu.. neimt, nes dar nuomininkas sumokejes kelias savaites i
prieki.. ir galbut leist pasaliniams zmones niokoti MANO turta? ar paimt,
ieit i namus.. ? zinoma man mano turtas svarbu.. pasikvietus anstoli,
fiksuojant faktines aplinkybes, as iejau.. ir nei kiek nesigailiu..