nereikai niekur emigruot. Turejom gyva pavyzdi ne viena. Fainiausias is ju neprisegtas dirzas. Pederasto zodis vs tavo. Ir px kad masinoj dar koki 3 zmones sedi tai ka jie mate irgi niekam neidimu. Kitas atvejis su "girtu". Mentu testeris rodo girts, ekspertas sako blaivas. Atspek kuo viskas baigesi is 1 karto. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jobh2p$jpt$1@trimpas.omnitel.net... > Emigruok Lietuvon - cia kitaip. > > "Signalizacija" wrote in message news:job5h2$64l$1@trimpas.omnitel.net... > > sakys, kad ner pagrindo abejoti pareiguno zodziais, ir gali foto nestis, > gali ekspertu isvadas nestis. Meto zodis musu valstybej SVENTAS > > "tas kuris virshija" <nesakysiu@tikrai.ne> wrote in message > news:job50s$58a$1@trimpas.omnitel.net... >>O jei nufotkinsiu, tai sakys, kad fotoshopas, ane? >> >> On 05/08/2012 03:49 PM, Signalizacija wrote: >>> mentas pasakys, kad viskas mates, teismas pagrindo abejot mento zodziais >>> neturi >>> >>> "tas kuris virshija"<nesakysiu@tikrai.ne> wrote in message >>> news:job4hu$4i9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Siaip: Ziema. Zenklai apsale, apsnige. Apsales ir "sustoti >>>> draudziama/ribotas greitis/atsargiai-zhegonskas kelyje". Ar uz >>>> apsalusio >>>> zenklo, kurio reiksmes nesimato, nesilaikyma gali zali dedes nubausti? >>>> >>>> On 05/08/2012 12:10 PM, KEdas wrote: >>>>> 2012.05.08 10:53, Aras rase: >>>>>> Vairuotojui, kaip ir visiems valstybes gyventojams, galioja taisykle: >>>>>> "Ne?inojimas nuo astatymo neatleid?ia". Vat ir klausimas: koks teises >>>>>> aktas >>>>>> nustato ar ?enklas "yra matomas". Nes galima iki absurdo prieiti - >>>>>> lieps >>>>>> pareigunas sustori prie? nusukta ?enkla ir pasi?iureti i?lipus... >>>>> >>>>> Bet kuri pareiguno sprendima galima *nemokamai* apskusti teismui, o >>>>> ten >>>>> ir gausi "teisinga" atsakyma. >>>>> >>>>> Zenklu statymui yra LST 1405:1995, o jame rasoma: >>>>> >>>>> 2. Bendrieji reikalavimai >>>>> 2.1. Kelio zenklai (toliau zenklai) ir sviesoforai turi buti irengiami >>>>> taip ir tokiose vietose, kad jie butu gerai matomi eismo dalyviams, >>>>> kad >>>>> juos butu kuo patogiau priziureti ir kad butu kuo mazesne tikimybe >>>>> juos >>>>> sugadinti. >>>>> 2.2. Zenklai ir sviesoforai turi buti irengiami taip, kad jie butu >>>>> geriausiai matomi tiems arba matomi tik tiems eismo dalyviams, kuriems >>>>> jie yra skirti. Zenklu ir sviesoforu neturi uzstoti jokios kliutys, >>>>> taip >>>>> pat jie neturi uzstoti vienas kito arba trukdyti matomumui. >>>>> >>>>> 3. Reikalavimai statant zenklus 3.1. Bendrieji reikalavimai >>>>> 3.1.1. Kelio zenklai, isskyrus standarte nurodytus atvejus, statomi >>>>> desineje kelio, vaziuojamosios dalies, pesciuju ar dviratininku tako >>>>> puseje arba virs ju. >>>>> 3.1.2. Darbu vietose, taip pat laikinai keiciant eismo tvarka, zenklus >>>>> leidziama statyti vaziuojamojoje dalyje ir kelkrastyje. >>>>> 3.1.3. Zenklai galioja tai vaziuojamajai daliai, pesciuju ar >>>>> dviratininku takui salia kuriu, ant kuriu arba virs kuriu jie yra >>>>> pastatyti. >>>>> >>>>> 3.1.8. Zenklo pastatymo auksciu yra laikomas atstumas nuo >>>>> vaziuojamosios >>>>> dalies krasto iki zenklo apatinio krasto (neskaitant papildomu >>>>> lenteliu). Zenklo pastatymo aukstis, isskyrus sio standarto 3.2.47, >>>>> 3.2.48, 3.2.49 ir 3.7.10 punktuose numatytas isimtis, turi buti toks, >>>>> koks nurodytas 1 lenteleje. >>>>> 1 lentele. Zenklu pastatymo aukstis >>>>> Zenklu pastatymo Zenklu pastatymo aukstis, m >>>>> budas Gyvenvietese Ne gyvenvietese >>>>> Salia vaziuojamosios dalies 2,0 - 4,0 1,5-2,2 >>>>> Virs vaziuojamosios dalies 5,0 - 6,0 5,0-6,0 >>>>> Vaziuojamojoje dalyje ar saugumo saleleje 0,6 -1,7 0,6-1,7 >>>>> 3.1.9. Tame paciame kelyje zenklu pastatymo aukstis turi buti kiek >>>>> galima vienodesnis. Ne gyvenvietese rekomenduojamas salia >>>>> vaziuojamosios >>>>> dalies statomu zenklu pastatymo aukstis - 1,7 m, o zenklu 601 - 608, >>>>> 616 >>>>> - 619, 622 ir 628 - 1,5 m. >>>>> >>>> >>> >>> >> >