Sveiki, gaunu tokį laišką: "2013-11-26 apmokėta Jūsų įmonės UAB XXX skola 96,52 lt pagal AB "LIETUVOS DRAUDIMAS" polisą XXX, tačiau liko dar neapmokėtas administracinis mokestis 21,78 lt, prašom jį pervesti iki 2013-12-20 dienos gavėjui: UAB "CREDITREFORM LIETUVA" įm.k. 122282731 a/s LT50 7290 0000 0746 7153 bankas AB „Citadele“ bankas, paskirtyje nurodyti administracinis mokestis UAB XXX polisas XXX. Jei pavedimą atliksit į AB "LIETUVOS DRAUDIMAS" atsiskaitomąją sąskaitą, prašom pateikti mokėjimą patvirtinančio dokumento kopiją el.paštu imones@creditreform.lt arba faksu +370 5 2791308. Kadangi su LD atsiskaičiau (nors vėlavau), atsirašau taip: "jokių rašytinių ar žodinių susitarimų su UAB "CREDITREFORM LIETUVA" neturime, taigi tokiu būdu neturime ir pagrindo mokėti už jūsų paslaugas, galimai suteiktas bendrovei AB "LIETUVOS DRAUDIMAS". Draudimo įmoka, nors ir pavėluotai, buvo sumokėta mūsų pačių iniciatyva. Pavėlavimas atsirado dėl nesusipratimo tarp mūsų darbuotojų ir draudimo agento, ir tai yra mūsų bendrovių vidaus reikalas. Jei vis tik manote, kad išieškojimo paslaugą suteikėte, prašome kreiptis į AB "LIETUVOS DRAUDIMAS" dėl atlyginimo už jiems suteiktas paslaugas" Ką manote, ar spyriotis, ar vis tik sumokėti. Negaila tų 20 litų, bet iš principo nekyla rankos jiems mokėti.