Yra dar vienas niuansas kylant gincams. Jei islenda brokas per pirmus 6 menesius, pardavejas savo sanaudomis turi irodyti kad preke gera, jei po 6 menesiu, vartotojas irodineja, jog preke brokuota. Cia man tai buvo su batais kai nenorejo grazinti pinigu ir teko bendrauti su inspekcija. "Vaidas" <a@b.lt> wrote in message news:laeii8$uh9$1@trimpas.omnitel.net... > Esmė tame, kad yra dvi "garantijos": > * suteikiama pardavėjo (neretai tai yra gamintojo garantija) > * suteikiama įstatymų > > Pirmoji dažniausiai sako - jei suges, sutvarkom. Antroji sako - jei suges > dėl pirkimo metu (ar tai dėl gamybos) broko - turi tvarkyti, keisti arba > grąžinti pinigus (šiaip daugiau sąlygų yra). > > Pardavėjas manau tau pasakoja apie pirmąją garantiją. Jei ji tavęs > netenkina, o tenkina antroji ir tu atititinki jos reikalavimus - > pardavėjas neteisus. > > Vaidas > > On 2014.01.06 17:15, Zyza wrote: >> Sugedo telefas, garantinis yra. Remontuotojai sako, kad negalima keisti >> nauju. Tipo Sony tik per pirmus puse metu keicia nauju, po to likusius >> 1.5 metu tik remontuoja. O kodel toks keistas terminas, kaip kiti >> variantai kaip pinigu grazinimas arba keitimas nauju... ? >