manau, kad logiska...nes garantija prekei prasideda nuo jos pardavimo datos. Bent jau tokia prievole turi buti prekybos centrui ABC. "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message news:lubscn$i66$1@trimpas.omnitel.net... > Tokia situacija. Didmeninės prekybos įmonė parduoda įmonei XYZ prekes. Šie > savo ruožtu juos pateikia prekybos centrui ABC. Praėjus 1 metams ir 11 > mėnesių nuo paskutinio tos pozicijos pardavimo (didmena -> tarpininkas) > tarpininkas kreipiasi į didmenininka "turime prieš-pardaviminį broką, > keiskite". Didmenininkas nenori keisti, nes nuo pardavimo praėjo du metai > be mėnesio, kas yra pakankamas laikas parduoti prekei ir paprastai > keičiamos prekės, kurios parduotos ne daugiau kaip prieš metus. > Tarpininkas atsako kad pagal įstatymus didmenininkas privalo keisti, nes > tai prieš-pardaviminė prekė, kurios trūkumai buvo pastebėti iki pardavimo > galutiniam vartotojui. Remiantis tokias "įstatymais" tos prekės buvo > prekybcentrio grąžintos tarpinikui ir dabar tarpininkas lygiai taip pat > nori jas grąžinti didmenininkui. > Tai išeitų gali prekė gulėti prekybcentryje 10 metų ir jei kažkas pastebės > iki pardavimo kažkokį trūkumą tais dešimtais metais, tai ją laisvai > grąžinti tiekėjui? Kažkaip too good to be true. > Kokie komentarai? > > -- > kaiser