Tema: Re: Garantiniai įsipareigojimai didmeninėje prekyboje
Autorius: Gipsas
Data: 2014-09-05 12:36:40
manau, kad logiska...nes garantija prekei prasideda nuo jos pardavimo datos. 
Bent jau tokia prievole turi buti prekybos centrui ABC.

"kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message 
news:lubscn$i66$1@trimpas.omnitel.net...
> Tokia situacija. Didmeninės prekybos įmonė parduoda įmonei XYZ prekes. Šie 
> savo ruožtu juos pateikia prekybos centrui ABC. Praėjus 1 metams ir 11 
> mėnesių nuo paskutinio tos pozicijos pardavimo (didmena -> tarpininkas) 
> tarpininkas kreipiasi į didmenininka "turime prieš-pardaviminį broką, 
> keiskite". Didmenininkas nenori keisti, nes nuo pardavimo praėjo du metai 
> be mėnesio, kas yra pakankamas laikas parduoti prekei ir paprastai 
> keičiamos prekės, kurios parduotos ne daugiau kaip prieš metus. 
> Tarpininkas atsako kad pagal įstatymus didmenininkas privalo keisti, nes 
> tai prieš-pardaviminė prekė, kurios trūkumai buvo pastebėti iki pardavimo 
> galutiniam vartotojui. Remiantis tokias "įstatymais" tos prekės buvo 
> prekybcentrio grąžintos tarpinikui ir dabar tarpininkas lygiai taip pat 
> nori jas grąžinti didmenininkui.
> Tai išeitų gali prekė gulėti prekybcentryje 10 metų ir jei kažkas pastebės 
> iki pardavimo kažkokį trūkumą tais dešimtais metais, tai ją laisvai 
> grąžinti tiekėjui? Kažkaip too good to be true.
> Kokie komentarai?
>
> -- 
> kaiser