Tema: Re: Garantiniai įsipareigojimai didmeninėje prekyboje
Autorius: kaiser
Data: 2014-09-05 13:27:14
Kad prekybcentris suteikia galutiniam klientui iš anksto nurodytą 
garantiją, tai viskas aišku. Bet kaip yra su tarpininku ir didmenininku? 
Papuolė jų prekės į kokį prekybcentrį ir ir yra jie surišti su jomis kad 
ir 10 metų, kol galutinis klientas nupirks?
Beje, šiuo atveju nekalbama apie konsignaciją ir pan. Bent jau 
didmenininko atveju.

2014-09-05 12:36, Gipsas rašė:
> manau, kad logiska...nes garantija prekei prasideda nuo jos pardavimo
> datos. Bent jau tokia prievole turi buti prekybos centrui ABC.
>
> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
> news:lubscn$i66$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tokia situacija. Didmeninės prekybos įmonė parduoda įmonei XYZ prekes.
>> Šie savo ruožtu juos pateikia prekybos centrui ABC. Praėjus 1 metams
>> ir 11 mėnesių nuo paskutinio tos pozicijos pardavimo (didmena ->
>> tarpininkas) tarpininkas kreipiasi į didmenininka "turime
>> prieš-pardaviminį broką, keiskite". Didmenininkas nenori keisti, nes
>> nuo pardavimo praėjo du metai be mėnesio, kas yra pakankamas laikas
>> parduoti prekei ir paprastai keičiamos prekės, kurios parduotos ne
>> daugiau kaip prieš metus. Tarpininkas atsako kad pagal įstatymus
>> didmenininkas privalo keisti, nes tai prieš-pardaviminė prekė, kurios
>> trūkumai buvo pastebėti iki pardavimo galutiniam vartotojui. Remiantis
>> tokias "įstatymais" tos prekės buvo prekybcentrio grąžintos tarpinikui
>> ir dabar tarpininkas lygiai taip pat nori jas grąžinti didmenininkui.
>> Tai išeitų gali prekė gulėti prekybcentryje 10 metų ir jei kažkas
>> pastebės iki pardavimo kažkokį trūkumą tais dešimtais metais, tai ją
>> laisvai grąžinti tiekėjui? Kažkaip too good to be true.
>> Kokie komentarai?
>>
>> --
>> kaiser
>

-- 
kaiser