Kad prekybcentris suteikia galutiniam klientui iš anksto nurodytą garantiją, tai viskas aišku. Bet kaip yra su tarpininku ir didmenininku? Papuolė jų prekės į kokį prekybcentrį ir ir yra jie surišti su jomis kad ir 10 metų, kol galutinis klientas nupirks? Beje, šiuo atveju nekalbama apie konsignaciją ir pan. Bent jau didmenininko atveju. 2014-09-05 12:36, Gipsas rašė: > manau, kad logiska...nes garantija prekei prasideda nuo jos pardavimo > datos. Bent jau tokia prievole turi buti prekybos centrui ABC. > > "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message > news:lubscn$i66$1@trimpas.omnitel.net... >> Tokia situacija. Didmeninės prekybos įmonė parduoda įmonei XYZ prekes. >> Šie savo ruožtu juos pateikia prekybos centrui ABC. Praėjus 1 metams >> ir 11 mėnesių nuo paskutinio tos pozicijos pardavimo (didmena -> >> tarpininkas) tarpininkas kreipiasi į didmenininka "turime >> prieš-pardaviminį broką, keiskite". Didmenininkas nenori keisti, nes >> nuo pardavimo praėjo du metai be mėnesio, kas yra pakankamas laikas >> parduoti prekei ir paprastai keičiamos prekės, kurios parduotos ne >> daugiau kaip prieš metus. Tarpininkas atsako kad pagal įstatymus >> didmenininkas privalo keisti, nes tai prieš-pardaviminė prekė, kurios >> trūkumai buvo pastebėti iki pardavimo galutiniam vartotojui. Remiantis >> tokias "įstatymais" tos prekės buvo prekybcentrio grąžintos tarpinikui >> ir dabar tarpininkas lygiai taip pat nori jas grąžinti didmenininkui. >> Tai išeitų gali prekė gulėti prekybcentryje 10 metų ir jei kažkas >> pastebės iki pardavimo kažkokį trūkumą tais dešimtais metais, tai ją >> laisvai grąžinti tiekėjui? Kažkaip too good to be true. >> Kokie komentarai? >> >> -- >> kaiser > -- kaiser