Sako kad didmenininko klientas privalo per penkias darbo dienas nuo jų gavimo perspėti didmenininką apie gautas nekokybiškas prekes. O didmenininkas įsipareigoja ištasyti defektus, arba pakeisti prekę į kokybišką. Bet šiuo atveju kažkas per aplinkui vapama jog tiek tarpininkas, tiek didmenininkas yra atsakingi už tą prekę, kol ji nebuvo parduota galutiniam klientui. Prekybcentrio tokia pozicija. Kažkaip man nesiriša visa tai. Įdomu būtų dirstelti į kokį oficialų raštą, apibrėžianti šiuos dalykus. 2014-09-05 13:29, ejs rašė: > 2014-09-05 13:27, kaiser rašė: >> Kad prekybcentris suteikia galutiniam klientui iš anksto nurodytą >> garantiją, tai viskas aišku. Bet kaip yra su tarpininku ir didmenininku? >> Papuolė jų prekės į kokį prekybcentrį ir ir yra jie surišti su jomis kad >> ir 10 metų, kol galutinis klientas nupirks? >> Beje, šiuo atveju nekalbama apie konsignaciją ir pan. Bent jau >> didmenininko atveju. > > o ką sutartis sako apie pateiktas netinkamos kokybės prekes? > -- kaiser