Tai, turbūt garantinio lapo sąlygose turėtų būti įtrauktas toks punktas? Juk jei pirkėjo neinformavo apie tai, kad gali būti tokių dalykų, tai kaip ir skriauda? "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:m1o37n$oea$1@trimpas.omnitel.net... > Ką pardavėjas sako? Kad gedimo nėra? > Bent jau anksčiau būdavo kažkokios normos, kiek negerų pikselių dar nėra > garantinis gedimas. > Kaip dabar-nežinau. > Įdomu ką pasakytų servisas. Gal išrašytų pažymą apie garantinį gedimą? > > "John Smith" <someone@microsoft.com> wrote in message > news:m1nvi4$l24$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> nupirktas naujas kompiuteris su 1 mirusiu pixeliu. Isaiskejus faktui, >> sekancia diena bandyta grazint pardavejui, pardavejas priimt atsisako. >> Pirkta ne internetu. >> >> Ka butu galima padaryti tokioje situacijoje? > >