"Aras" <nera@nera.nera> Wrote in message: > Bet jei servisas para?ys, kad tai norma, o garantiniame ra?te nepara?yta, kad taip gali b?ti, ir pirk?jas d?l to patiria koki? tai tai moralini? nepasitenkinim?, tai kaip tada? > > "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:m1o433$p8g$1@trimpas.omnitel.net... >> Taip, teori?kai viskas taip - pirk?jas nebuvo supa?indintas su daikto >> tr?kumu. >> >> Ta?iau va, pvz Dell ra?o apie savo LCD: >> >> During LCD manufacturing process, it is not uncommon for one or more >> sub-pixels to become fixed in an unchanging state. A display with 1 to 5 >> fixed sub-pixel is considered normal and within industry standards. >> http://www.dell.com/support/article/us/en/19/414288/%7Bdoclang%7D >> >> A? lenkiu link to, kad ne?inau, ar garantinis servisas pripa?ins, jog tai >> yra garantinis gedimas... >> >> Bet kuriuo atveju verta pirmiausiai bandyti gauti ra?ti?k? serviso i?vad?, o >> tada, jeigu ten nepripa?intas garantinis gedimas, jau pasikonsultuoti su >> VVTAT, ar ?ia jie kuom gal?t? pad?ti. >> Jeigu servisas pripa?ins garantin? gedim?, tai reikalas visai ai?kus - pas >> pardav?j? su tomis i?vadimis ir ai?kiai i?reik?tu noru k? daryti. >> >> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message >> news:m1o3hg$ond$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai, turb?t garantinio lapo s?lygose tur?t? b?ti ?trauktas toks punktas? >>> Juk jei pirk?jo neinformavo apie tai, kad gali b?ti toki? dalyk?, tai kaip >>> ir skriauda? >> >> >> > Teismas spres --