Tema: Re: Naujas laptopas su mirusiu pixeliu
Autorius: Aras
Data: 2014-10-17 10:45:16
Bet jei servisas parašys, kad tai norma, o garantiniame rašte neparašyta, kad taip gali būti, ir pirkėjas dėl to patiria kokių tai tai moralinių nepasitenkinimų, tai kaip tada?

"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:m1o433$p8g$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, teoriškai viskas taip - pirkėjas nebuvo supažindintas su daikto 
> trūkumu.
> 
> Tačiau va, pvz Dell rašo apie savo LCD:
> 
> During LCD manufacturing process, it is not uncommon for one or more 
> sub-pixels to become fixed in an unchanging state. A display with 1 to 5 
> fixed sub-pixel is considered normal and within industry standards.
> http://www.dell.com/support/article/us/en/19/414288/%7Bdoclang%7D
> 
> Aš lenkiu link to, kad nežinau, ar garantinis servisas pripažins, jog tai 
> yra garantinis gedimas...
> 
> Bet kuriuo atveju verta pirmiausiai bandyti gauti raštišką serviso išvadą, o 
> tada, jeigu ten nepripažintas garantinis gedimas, jau pasikonsultuoti su 
> VVTAT, ar čia jie kuom galėtų padėti.
> Jeigu servisas pripažins garantinį gedimą, tai reikalas visai aiškus - pas 
> pardavėją su tomis išvadimis ir aiškiai išreikštu noru ką daryti.
> 
> "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message 
> news:m1o3hg$ond$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai, turbūt garantinio lapo sąlygose turėtų būti įtrauktas toks punktas? 
>> Juk jei pirkėjo neinformavo apie tai, kad gali būti tokių dalykų, tai kaip 
>> ir skriauda?
> 
> 
>