Bet jei servisas parašys, kad tai norma, o garantiniame rašte neparašyta, kad taip gali būti, ir pirkėjas dėl to patiria kokių tai tai moralinių nepasitenkinimų, tai kaip tada? "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:m1o433$p8g$1@trimpas.omnitel.net... > Taip, teoriškai viskas taip - pirkėjas nebuvo supažindintas su daikto > trūkumu. > > Tačiau va, pvz Dell rašo apie savo LCD: > > During LCD manufacturing process, it is not uncommon for one or more > sub-pixels to become fixed in an unchanging state. A display with 1 to 5 > fixed sub-pixel is considered normal and within industry standards. > http://www.dell.com/support/article/us/en/19/414288/%7Bdoclang%7D > > Aš lenkiu link to, kad nežinau, ar garantinis servisas pripažins, jog tai > yra garantinis gedimas... > > Bet kuriuo atveju verta pirmiausiai bandyti gauti raštišką serviso išvadą, o > tada, jeigu ten nepripažintas garantinis gedimas, jau pasikonsultuoti su > VVTAT, ar čia jie kuom galėtų padėti. > Jeigu servisas pripažins garantinį gedimą, tai reikalas visai aiškus - pas > pardavėją su tomis išvadimis ir aiškiai išreikštu noru ką daryti. > > "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message > news:m1o3hg$ond$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai, turbūt garantinio lapo sąlygose turėtų būti įtrauktas toks punktas? >> Juk jei pirkėjo neinformavo apie tai, kad gali būti tokių dalykų, tai kaip >> ir skriauda? > > >