Taip, teoriškai viskas taip - pirkėjas nebuvo supažindintas su daikto trūkumu. Tačiau va, pvz Dell rašo apie savo LCD: During LCD manufacturing process, it is not uncommon for one or more sub-pixels to become fixed in an unchanging state. A display with 1 to 5 fixed sub-pixel is considered normal and within industry standards. http://www.dell.com/support/article/us/en/19/414288/%7Bdoclang%7D Aš lenkiu link to, kad nežinau, ar garantinis servisas pripažins, jog tai yra garantinis gedimas... Bet kuriuo atveju verta pirmiausiai bandyti gauti raštišką serviso išvadą, o tada, jeigu ten nepripažintas garantinis gedimas, jau pasikonsultuoti su VVTAT, ar čia jie kuom galėtų padėti. Jeigu servisas pripažins garantinį gedimą, tai reikalas visai aiškus - pas pardavėją su tomis išvadimis ir aiškiai išreikštu noru ką daryti. "Aras" <nera@nera.nera> wrote in message news:m1o3hg$ond$1@trimpas.omnitel.net... > Tai, turbūt garantinio lapo sąlygose turėtų būti įtrauktas toks punktas? > Juk jei pirkėjo neinformavo apie tai, kad gali būti tokių dalykų, tai kaip > ir skriauda?