vartotojų teisės. įtariu prisipirkę mobili kur nors lievai su metų garantija, tai nuo antrų metų visais būdais stengiasi nusimazint On 7/1/2016 3:15 PM, niekas wrote: > Sveiki, > > gal patarsite kokie mano veiksmai ir ar Mobili linija teisi... > > Iš jų pirktas ragelis Xperia Z3 Compact. > > Šiandien iš ryto padariau keletą skambučių ir padėtas ant stalo ragelis > sugedo... Jokios gyvybės/krovimo ir pan.. > > Gerai, garantija dar galioja kažkur iki spalio mėn. > > Imu ragelį, pirkimo dokumentus ir tiesiai į pardavyklą.. > > o ten "konsultantė" apžiūri telefoną ir pareiškia kad jo net nepriims > išsiuntimui į garantinį remontą, nes įskilęs galinis telefono stiklo > kampas.. > Na kas čiupinėjot xperia 3 ar compact'us turbūt žinot, kad jie visi > stikliniai, ir įskilęs stiklas tai kas antrame ragelyje... > Ir ragelis visą laiką gyvenęs dėkle bei kritimų nematęs... > > Blia.. Ka toliau daryti? Ar yra kokių šansų pakovoti ar ragai? > P.S. veiksmas provincijos Mobili linija salone... > > Ačiū