neįsivaizduoju, kokia 20 kartų gal ten buvęs ir apie jokias drėgmes negirdėjau. juolab, jiem gi biznis garantinių taisymas, kodėl jie turi stengtis atiduot nepataisytą? On 7/3/2016 9:47 PM, Korke wrote: > nu tu, ku***a, ir dar pasakyk, kad dregmes nerado mttc ir del to > atsisake keist ekrana kaip garantinis ir anuliavo likusia...nu > jbtvjm...nepatikesiu niekaip. :) > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:nl64u5$ngf$1@trimpas.omnitel.net... >> omny pirktam G3 jau antrą kartą pakeitė ekraną su puse korpuso dėl >> neįkyrios gelsvos dėmelės ekrano krašte, be jokių klausimų ir >> mazinimųsi. Apskritai, kol kas patirtis su MTTC labai teigiama. >> >> On 7/1/2016 5:28 PM, Bender Rodriguez wrote: >>> Labai panašu kad tikrai perka su metų garantija. Prieš metus pakeitė >>> telefoną, kuriam atsiklijavo ekranas, nors galinis dangtelis buvo >>> sudaužytas. Vėliau pakeitė ekraną, nes vėl atsiklijavo :) Dabar matrica >>> iš vidaus pradegė, tai užsispyrę bando atsfutbolint, aiškina kad tai >>> mechaninis pažeidimas. Žiūrėsim ką vartotojų teisės pasakys. >>> Na ir Sony "kokybė" blizga, per pusantrų metų 4 kartus į garantinį >>> keliavo :) >>> >>> 2016-07-01 16:27, Dainiushas rašė: >>>> vartotojų teisės. įtariu prisipirkę mobili kur nors lievai su metų >>>> garantija, tai nuo antrų metų visais būdais stengiasi nusimazint >>>> >>> >>