Bekeleje, pagrindinis stabdymas taip pat yra su priekiniu ratu. Geriausia jei stabdai abiem. Bet, turi neblokuot nei vieno. Kitas dalykas - praktikuokis islaikykt liksvara ir su blokuotu priekiniu ratu. Kaip - blokuoji priekini rata, tuo paciu metu duodi gazo kad motociklas vaziuotu (tik klausimas ar tavo galines padangos piktumo tam uzteks) ir stengies issilaikyt; Po keliu pabandymu, blokuotas priekinis ratas nekels panikos ir elgsies racionaliau (kas vis tiek negarantuoja kad negriusi:)). Is mano nedideles patirties - padangose yra esme. Net jei jos bus piktos (su dideliu protektorium), bet bus pasene ar protektorium skirtu pvz misriam asfaltu/bekele vaziavimui - uzvaziaves ant slapios zoles ir pastabdes plosi ant zemes. Darant prielaida kad nedesi ant savo gatvinio moco piktu padangu belieka praktikuotis neblokuot rato, uzblokavus nenusiverst is karto ir pirmiausia - vaziuot atsargiai ir neskubant. Enduroclub.lt puslapio forume prie vairavimo technikos yra vienas post'as, kur zmogus idejes nuoroda I kelis filmukus naujokams apie enduro vaziavima. Siulau perziureti - tikrai bus naudinga. "M" <vvv@vvv.com> parašė naujienų news:i1kfel$9lk$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > Su motociklu važinėju nedaug, jaunystėj pirdų negainiojęs, ale kartais > dabar užsėdu ant savojo Honda GL1100. na jis plikas, be dėžių. > Bėda, kad visai nesekasi važiuot žvyrkeliu. Ir dažniausiai ne tiek važiuot > kiek stabdyt. Stabdau priekiniu ratu, ir žvirkelyje jam užsiblokvus teko > nudribt. > Kaip iš principo teisingai reikia stabdyt? priekiniu, galiniu, abiem? > Kokie dar esminiai dalykai, važiuojant nežvyriniu mocu per žvyrą? > Taip pat kaip teisingai stabdyt nuokalnėje posūkyje tiek asfalte tiek > žvirkelyje? na žemesnis bėgis+priekinis ratas, o galinis? > Dėkuj paprotinusiem >