Na as tai ir turejau galvoje, kad iprotis stabdyti galiniu apskritai, o ne pristabdymas tada, kada jau matai, kad darosi sudas. Butent ir isivaizdavau, kad padeda apsisaugot nuo to vinguriavimo "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:i1mt93$m5m$1@trimpas.omnitel.net... > > "Saulius" <spam@goes.here> wrote in message > news:i1mt1u$ls1$1@trimpas.omnitel.net... >> Pataisykit jei klystu, bet ant asfalto stabdant, uzblokavus priekini >> rata, >> galinio stabdzio naudojimas padeda isvengti nemaloniu pasekmiu. Cia >> labiau >> klausimas negu teiginys.. >> > > > uzhblokavimo atveju greiciausiai nebepades. bet kai reikia stabdyti > staigiai ir pvz nuo didesnio greicio, tai stabdymas dar ir galiniu ratu > padeda ir sutrumpini stabdymo kelia ir ishlaiko motocikla stabilioje > padetyje (uodega nevingiuoja ir nesikesina aplenkti)