Ir ant asfalto priekiu stabdyti reikia su protu. Judant palyginus nedideliu greičiu staigesnis stabdžio paspaudimas gali lengvai užblokuoti priekį. O jei dar nepastebimo smėliuko pasitaikys, tai juolabiau. Kažkada, tik pradėjęs važinėti, apturėjau lengvą batoną -- nepatirtis, blogos padangos, per stipriai truktelta stabdžio rankena, ir priekis pabėgo. Nuo to laiko išmokau tolygiai stabdyti priekiniais ir galiniais vienu metu, gal netgi mažiau naudojausi priekiniais. Išmok naudotis galiniais stabdžiais -- tikrai ne šiaip sau ten stabdis įdėtas. Vienu žodžiu, važinėk su protu, prižiūrėk padangas, nepanikuok, nedaryk staigių judėsių, ir viskas bus gerai. -- аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе "M" <vvv@vvv.com> wrote in message news:i1mih5$7pv$1@trimpas.omnitel.net... > TEISINGA MINTIS. Vot man kaip "geltonsnapiui" mocø reikaluose, tas > patarimas, kad stabdyt galu yra aukso vertës - þinojau kad asfaltui reikia > priekiu stabdyt, ir galinio stabdþio visai nenaudojau. O va kad reikia > smegenëlëse softà perkraut nuvaþiavus á þvyrà neþinojau. Na tiksliau þinojau > kad "kaþkaip netaip reikia, bet kaip??" > >> Po keliu sezonu?:) Neturint teoriniu patarimu po keliu sezonu zmogus >> invalidu gali likti... > >