neatydziai skaiciau,bet atrodo niekas neparase: Iprask stabdyti vienu ar dviem pirstais,kai paslysta priekis nenoredamas spaudi pirstais vaira ir dar dar labiau paspaudi stabdi. Pasimokink be streso uzblokuoti priekini rata ir vel atleisti vaziuodamas,jeigu kelias lygus be provezu ar nuolydzio -jokiu problemu,lengvesniu motu galima ciuozti 5m ,ar toliau,tik cia aisku veliau,kai viska darysi automatiskai. Jeigu staigiai stipriau paspausi stabdi-visada blokuosis,kad ir ant asfalto.Reikia kad spaudziant susestu sake,prisispaustu gerai prie zemes ratas,tada stipriau paspausti.Ant zvyro reikia visalaik stabdyti abiem stabdziais,ant asfalto stipriai stabdant galini stabdi atleisti del stabilumo,kad nepraslystu,vistiek asfalta vos liecia. Per zvyra stabdant geriau atsitraukti atgal,per asfalta geriau kaip keliant ant priekinio rato. Tiek atejo i galva si karta.Reikia pasitreniruoti kelis kartus per savaite,po kokio menesio prades pirstai patys viska daryti,iskart niekaip neismoksi,kad ir kiek laiko skirtum. Nu kritikuokit :-)) Gytis