On 2010-04-21 08:44:57 +0200, dariuska said: > Man panasi problema buvo Madeiroj su iGo8.3 > Vietoj normalaus vingiuoto, bet ne tokio stataus kelio, siulydavo > vaziuoti labai staciu siauru keliu tiesiai ikalnen, > kuri VW Polo 1.2 tik pirmu begiu iveikdavo, o leidziantis zemyn, net > stabdymas begiu nepadedavo ir kaisdavo stabdziai. matau, maza patirtis vaziuojant kalnais, niekados nereikia vaziuoti su neutralia pavara nuo kalno, kad kuo maziau reiktu stabdymo pedala spausti. > Naudojau Navteq naujausia zemelapi, bet manau cia ne zemelapio > problema, o marsruto parinkimo. > Kaip jus sprendziat sia problema, koki marsruto sudarymo buda geriausia > naudoti, kalnuotose miesteliu rajonuose? Tai jau dauk ka pasako kad naudojai Navteq zemelapi, naudoju as irgi iGO su Teleatlas zemelapiais ir vazineju po Pirenu kalnus, tokiu problemu nebuvo Gali buti ir marsruto pasirinkima kitoji uzdejai pvz. trumpiausia, tokiu atveju daugiau tiktu greiciausias marsrutas. > > Darius > > "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message > news:hqkvn6$6nd$1@trimpas.omnitel.net... >> Isbandziau katik naujausia IGO Tenerifeje. Nuvaziavom apie 1500km > >> ivairiais marsrutais. Turiu pasakyti, kad silpnu nervu ar be jumoro >> jausmo > zmonems bent jau Iphone Igo versijos nerekomenduoju :)))) >> Sitai navigacijai jokio skirtumo tarp vos ne vertikaliai aukstyn ar >> zemyn > einanciu be galo siauru (asfaltuotu!) keliuku ir 2 eiamo juostu >> normaliu > keliu, nuolatos siulo sukti nuo normalaus kelio ir vaziuoti >> sunkeliais, > nors nurodytas greiciausio marsruto skaiciavimo >> variantas. Labai daznai > siulo vaziuoti pries eisma vienos krypties >> keliais. Automagistraleje > kartais pasiulo "staigiai sukti i kaire", >> yra keletas neekzistuojanciu > nuvaziavimu nuo automagistrales ivesta, >> del ko kartais irgi tenka > nereklaingu km prisukti. POI sarasas irgi >> gana skurdus, nera dideles > dalies svarbiu turistiniu objektu suvesta. >> >> Vienu zodziu didelis bardakas :)